Slut som artist

Ja det är jag verkligen, haft fullt upp nu tre dagar i sträck och innan dess var det ju födelsedagsfirande, därav den dåliga uppdateringen här i bloggen.

I söndags kom ju då vännerna förbi och fikade, mycket trevligt. Fick mycket beröm för bullarna, t o m nästan så att dom trodde dom var fejk, dom var för perfekta. :p

Måndag, tillbaka till skolan igen. Har verkligen inte saknat bilresorna upp till Happis, fyy faan vad drygt det är! Kursen vi har startat upp med nu är Marknadsföring och försäljning, den verkar faktiskt ganska kul.
Direkt jag kom hem från Happis så for jag till Ä-byn för MK möte. Tog väl ungefär 2 tim så jag var inte hemma förrän efter tio. Snabb dusch och sen stupa i säng.

Tisdag, skola igen. Då jag kom hem for jag direkt ut till Alvik för att fira farfar. Efter firandet stannade jag kvar och fick lite hjälp av lillasyster att skriva en uppgift som var till dagen därpå. Skulle presentera oss som butikschef inför halva klassen och även ledningsgruppen. Jättekul.... Sen hade vi ju väldigt gott om tid på oss också, eller inte. Fick iaf ihop några sidor, var väl klar vid tio. Blev kvar en liten stund innan jag for hem. Väl hemma satte jag mig vid datorn för att renskriva kladden, allt som allt så var jag i säng vid halv ett.

Onsdag, skola igen och totalt jävla död efter fem timmars sömn. Sjukt nervös inför redovisningen också, men det var jag inte ensam om. Hade iaf turen att hamna i den första gruppen sen var jag även nr 2 att redovisa, så det var skönt att göra bort det så snabbt. Då jag kom hem från Happis bar det iväg till Ä-byn igen, denna gång på öppet hus. Var dock meningen att jag skulle ha med mig lite folk men precis alla avbokade så jag for bara dit med min söta mamma som ställde upp, var inte där så länge eftersom det bara var hon och jag, inte så givande. Köpte med mig skrov och åt upp det i Alvik och sedan for jag hem!

Som sagt, inte en ena lugn minut. Har sovit dåligt, ätit dåligt och mina små älsklingar har blivit försummade. Men imorrn är jag ledig och resten av veckan också för den delen. Älskling kommer ju hem imorrn också så det blir skönt. Ser framemot att ta det lugnt och få sova ut. På kvällen så är det kvällsöppet på stan så då ska jag pallra mig in, men det ska jag nog orka med. Shopping är ju inte så krävande. ;)

Kändes som att det blev långt nu, men det här är väl ungefär det jag har gjort under tiden jag inte bloggat så nu kanske ni förstår att jag inte hunnit med så mycket annat...

Nåja, sängen lockar nu. Hoppas mina missar vill mysa ner sig med mig!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu är jag klar, så du kan byta tillbaka lösenord. Tack för förtroendet och hoppas du är nöjd med bloggen. Har kvar din gamla stilmall om du skulle ha ändrat dig. :)

/Linda

2008-11-27 @ 22:20:44
URL: http://liiindans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0