Premiär

Ja ikväll var det premiär för mig som hudvårdskonsult, gick väl okej. :p
Blir ju att läsa innantill väldigt mycket såhär i början, men det ger väl med sig förhoppningsvis! Måste se till och boka in en massa klasser bara så jag kommer igång. :)
Efter klassen var klar så pratade jag med Evelina i telefon, var längesen, vi är så dåliga på att höra av oss, skäms på oss! Men det var kul att pratas vid och uppdateras litegrann, går bra nu för gumman min. ;)

Praktiken rullar på, går väl lite bättre nu än tidigare men nog känner man sig ganska vilsen fortfarande.. Sen är ju dagarna sååå långa, känns som att man bara hinner hem och äta för att sen gå och sova igen. Har bytt bort så jag inte jobbar dom kommande två lördagarna iaf, har annat grejs då som händer, sen så vill jag ju gärna vara hemma på helgen då älskling väl är hemma.

Mja, händer inte så mycket spännande i mitt liv...
Ska slänga mig i duschen nu och sen hoppa i säng, börjar klockan 8 imorrn!

Just det, den 28:e ska jag och Jea på Killerqueen och bli fina. ;) Blir kul!
Kommentarer
Postat av: mli

Du, jag är som sugen på att prova mineralpuder o sånt =) hur många måste man vara i en grupp? =)

2008-11-15 @ 12:35:42
URL: http://zzzmli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0