Ett år äldre..

Ja i fredags var det ju min dag, fyllde 24 år, huvvaligen! Alla som känner mig vet ju att jag har lite åldersnojja. :p Är inte kul att fylla år längre, har ju inget att se framemot. Tidigare var det ju 18 och 20 som var "roliga" åldrar att se framemot. Nu går det ju bara utför, snart halvvägs till 30. :O
Nåja.
Igår var familjen hit och fikade, fick pengar och så i present, sen har jag ju redan fått en jacka av mina föräldrar i present, hittade en på Cubus som jag ville ha. :)
Idag kommer vännerna förbi, dom droppar nog in lite olika tider, har inte sagt någon tid utan dom får komma när det passar bara, har en massa fika kvar att fika upp så det är bara o komma o trycka i er! :D

Praktiken tog slut i fredags, tråkigt på ett sätt och skönt på ett annat. Men ser faktiskt framemot kursen vi ska läsa nu, Marknadsföring och försäljning, den verkar kul. Men då sa lillasyster igår att det är skittråkigt, så får väl se. :p

Nu ska jag slita iväg älskling pälskling för att köpa lite mjölk!

Pusshej!
Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Om du fortfarande vill ha den nya designen, så maila din mailadress och lösenord till din blogg (för enkelhetens skull kan du byta lösenord till något enkelt enbart för när jag ska lägga in designen). Skicka även med två stående bilder som du vill ha i headern, och vilken text du vill ha. Jag fixar det imorgon, Tisdag isåfall.



/Linda

2008-11-24 @ 23:13:02
URL: http://liiindans.blogg.se/designtest
Postat av: Linda

min mailadress står här i kommentaren, efter mitt namn :)

2008-11-26 @ 06:00:01
URL: http://liiindans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0