Bullfest bullfest

Håller på att baka för fullt här hemma, eller jag är väl strax klar. Luktar kanelbullar i hela lägenheten...mmmmm!
Sen har jag även slängt ihop lite maränger. Håller ju på att baka inför min födelsedag såklart, jag är ju en sån som vill bjuda på hembakat så då är det bara att stå i, kommer nog bli bakning varje dag i veckan. :p





Visst ser det gott ut? ;)

Ni är såklart bjudna på fika till helgen, vet bara inte vilken dag det blir än men mest troligt lördag eller söndag. Jag kommer skicka iväg en inbjudan till lyckligt utvalda när jag vet. ;)

Under bakningen har jag även ringt för att höra om klasser och TRE stycken har blivit flyttade. :( Det är ju jättebra om dom blir av, men jag har ju min utmaning den här veckan så jag hade gärna haft dom nu. :/ Så just nu känns det inte som att jag kommer klara utmaningen, hade ju satt det som mål så jag känner mig lite nedslagen.
Nåja...

Håller på med en sen middag till mig själv nu, blir bara lite pasta och någon sås(ooorkar inte laga nå vettigare).
Sen blir det duschen och efter det mest troligt godnatt!
Kommentarer
Postat av: therese

Ser sjukt gott ut ! :)

2008-11-20 @ 01:29:28
URL: http://tvikman.blogg.se/
Postat av: mli

Åh ser ju skitgott ut det där =)) vad duktig du är..

2008-11-20 @ 20:24:37
URL: http://zzzmli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0