Typiskt..

Ni tror inte bordet var slut när vi kom dit idag? :(
Är tydligen inte bara vi som tyckte det var ett fint bord o stolar för så lite pengar. Jag hoppas dom får in mer för jag vill verkligen ha det där, annars måste vi väl köpa något fult i plast och det vill jag inte. Men jag är ändå less för jag hade ju ställt in mig på att idag ska vi äntligen få utemöbler till balkongen, men icket..
Jag och John gick och köpte oss en billig grill som tröst så nu ikväll blir det att premiärgrilla för oss. John håller på att skruva ihop den nu så jag väntar bara på att han ska få igång den så ska jag börja göra i ordning lite grönsaker till grillningen.



image113

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0