Stormiga Luleå

Kan det blåsa mer i den här staden?? Så less på all båst, även fast det ser ut att vara fint väder ute så blir man besviken så fort man går utanför dörren och en stormvind tar tag i en. Om det är något jag verkligen hatar med Luleå så är det att dom byggde staden så det blåser vart man än går!

Idag har vi tvättid kl 17, den jag sitter och väntar på nu. Älskling har farit på ännu en kurs idag och blir borta tills på torsdag, så jag får tvätta själv, men det är inte så mycket tvätt så det ska nog gå bra!
Senare ikväll ska jag fara och träna med Jea, annars händer nog inte så mycket resten av dagen..

Mötet igår var trevligt, man fick som veta lite mer hur allt funkade. Skulle säkert vara kul att testa på det och se om man är nå bra på det. :p Men det är pengafrågan som spelar in, så vi får se, jag funderar på saken iaf!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0