Nautilus & möte

Sitter på Arbetsförmedlingen och snikar lite på deras internet i väntan på att det där sabla mötet ska börja, stod att det började 14.30 här, men i brevet jag fick hem så har jag för mig att det stod 14.15? Ajja, får sitta här och fördriva tiden..
Varit på stan med Jea sen klockan elva ungefär, kikat runt litegrann och ätit lunch på Sub & Co. Sen gick vi även förbi Nautilus och skaffade ett träningskort där till mig, Jea tränar ju där sen tidigare och jag har länge tänkt börja för det är ju lite billigare att träna där än på t e x Inpuls. Men nu är det gjort iaf, känns skönt, för nu kände jag verkligen att det var dags. Mina jeans har ju börjat bli för små för mig, inte kul! Men sen är det bara skönt att träna och hålla kroppen i form, och ett plus i kanten att jag kan fara med Jea och träna. :)

Kan tiden gå lite snabbare nu så jag får fara hem nån gång?
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0