Ljuslykta

image123

Idag hittade jag mig en stor fin lykta för en billig penning, så jag är väldigt nöjd!  Velat ha en sån länge, men tyckt att dom varit så dyra, så jag blev glad när jag hittade den! Står ute på balkongen nu, men hade varit mysigt att ha en inomhus också.. fast iofs så kan jag ju ta in den när det blir vinter för då är man ju inte på balkongen, så får den stå ute nu under sommaren (om den nu kommer snart?). Bilden är lite dålig, men man ser hur den ser ut iaf, sen måste jag köpa ett bättre ljus att stoppa i den, tog bara det jag hade hemma.
Det enda som saknas på balkongen nu är dynor till stolarna och dom har vi redan kollat ut, väntar bara på lönen. Sen skulle jag vilja ha lite växtlighet, ett litet träd kanske? :)

Måste kila och hämta tvätten strax, idag har jag lyckats med den fantastiska bedriften att tvätta min hörlurar, haha. Men dom överlevde! :p

Igår blev vi förresten bjudna på middag hos Daniel & Jea, kocken serverade lax med p- nånting, haha. ;P Gott var det iaf! Sen blev det lite glass till efterätt och så såg vi sista och avslutande delen i Sagan om Ringen triologin. Så nu har vi sett alla filmer. Eller Daniel har sett alla, var ju han som var rookien, vi andra var ju rutinerande. ;)
Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh så fin lykta! Va stor den ser ut!

2008-05-27 @ 00:05:35


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0