Byabesök

Ja idag var vi ut en sväng i skogarna. John skulle hjälpa pappa flytta några delar från farmor o farfars brygga som flutit iväg ända till brobanken i Västmark. Ganska tunga grejer så min kära bondevän fick komma med traktorn och dra upp dom. ;) Det gick bra att få upp dom och när det var klart så for jag och John till Evelina och Simon för att hälsa på lite, fikade och tjattrade på, trevligt. :) Var även och tittade på huset dom håller på att bygga, såå himla fint! Längtar till man flyttar till hus och får inreda det, gud så kul!
Sen har det inte hänt så mycket mer idag, åt middag i Avik så vi kom hem ganska sent så jag har bara suttit framför tv:n sen dess och försökt få upp värmen, svinkallt i lägenheterna nu när dom stängt av värmen ju, dumma Lulebo! Sen har ju vi förövrigt typ 150 kanaler, inte "bara" 60. ;p

image122

Jävlar vad långt hår jag hade då!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0