Godmorgon!

Sitter ute i Alvik nu efter första natten här, vaknade tidigt av katterna som busade, eller Neo busar väl och Felix är mest arg. :p
Igår började vi ju iaf att flytta ut från lägenheten, mamma och pappa kom förbi och hjälpte så vi hann med mycket på ganska kort tid, har lite smågrejer kvar i lägenheten nu bara, så det känns skönt att ha fått bort så mycket saker ändå! Söndag blir det storstädning och det ser jag väl inte jättemycket framemot, men det måste ju göras. Sen på måndag så är det besiktning! Vi kommer bo här i Alvik nu till nästa fredag iaf, känns lite ovant och det kommer kännas väldigt ovant att ha så långt till jobbet. :p Men det är så kort tid så nog kommer det gå bra.

Idag vid klockan ett så ska vi till farmor och farfar och äta buffé från KalasKulan, har sett menyn och det ser gottit ut! Skönt med helg nu efter en jobbig vecka med otroligt mycket folk, hade väl gärna sovit lite längre bara. På tal om jobb så måste jag bestämma när jag ska ha semester nu, tills på måndag har jag på mig (!). Första semestern för mig, woho! Fast ändå inte, ingen jag känner kommer vara ledig så det känns ganska trist faktiskt, inge kul att vara själv och ha tråkigt i tre veckor ungefär. :/ Nåja, tror jag ska försöka tajma den så jag har den samtidigt som mamma och pappa, så är det nån som är ledig samtidigt iaf!

Är lite sugen på att fara på EM möbler på Storheden, dom hade några billiga grejer jag var sugen på.
Undrar om jag ska väcka John och tvinga med honom? ;)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0