Fika i mängder

Ja igår kände man sig som en riktig tjockis, vi hann med att fika tre(!) gånger samt äta middag. Det tycker jag var starkt jobbat!
Vi började iaf dagen med att fara ut till Alvik, tog med oss några flyttkartonger i samma veva och lämnade dom i garaget, skönt att få bort lite. Hade köpt med oss wienerbröd så det blev fika där först, sen kilade vi ner till farmor och farfar med lite sallad och soppa som jag hade med mig från caféet och även där blev vi bjudna på fika och som alla vet så är ju pensionärer ganska bra på det här med en massa olika fikabröd, så vi blev mätta och belåtna. :P Sen direkt efter det gick vi upp till mina föräldrar igen för att äta middag, behöver väl inte skriva att vi kanske inte var jättehungriga. :P Men lite fick vi ner iaf. Sen for vi ut mot träsket för att hälsa på Jenny och Tomas, och vad tror ni vi får där? Ja, mer fika såklart. :P Det blev sista fikan för dagen iaf (tack och lov). Man kände sig ganska onyttig efter allt detta fikande.
Sen for vi hem och la oss tidigt som riktiga pensionärer, ha ha.
Men det var nog bara bra, för vid sju kom våran lilla bebis och väckte mig i vanlig ordning. Att ha en kattunge är nästan som att skaffa barn, man får då inte sova så länge som man vill.

Idag ska vi iväg till Johns farmor och farfar och äta, sen ikväll blir det fest med bubbelbad och sånt kul! Först måste bara pappa komma och kabla igång våran bil som dött...

image68
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0