Dirty laundry

Vi har inte tvättat på kanske två veckor nu. Och jag har INGA rena kläder att ha på jobbet, har bara en tröja kvar att ha och den har jag haft ett bra tag nu. Känner mig fruktansvärt äcklig, vill få på mig nå rena kläder!
Anledningen till att vi inte tvättat är att dom renoverar tvättstugorna hos oss, så det går bara att tvätta i en tvättstuga just nu och den ska alla samsas om, så det är ju fullbokat hela tiden. Sen skulle dom bli klara med den första tvättstugan efter två veckor.. jo tjena, gått bra mycket mer än två veckor nu. På söndag har vi iaf tvättid, äntligen, har nog aldrig sett framemot att tvätta så mycket som nu men att det kommer ta hela dagen att tömma våran överfulla tvättkorg ser jag däremot inte framemot.
Dom håller ju på att renovera bastun här också nu, bara för att vi ska flytta så ska dom renovera allt, det känns ju lite typiskt! Tvättstugan ser jättefin ut det jag sett och bastun kommer säkert bli jättefin också, så jag hoppas det är någorlunda fint på Tuna så det kompenserar litegrann. :P

Nu borde älskling komma hem snart, han var lite sen idag, nåja ska laga snabb mat så det är lugnt. ;)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0