A trip to bananaland

Ja idag när vi var på Ica Maxi så åkte vi hem med en massa banankartonger, så just nu ser du ut som att vi har levt på bananer i flera månader här hemma. :P Men det känns bra att fått lite kartonger nu så man kan börja packa ner en massa grejer som inte kommer användas fram tills vi flyttar. Måndag den 31/3 har vi besiktning, så det blir sista helgen i mars som flyttlasset går och tjorvigt nog så går det inte till Tuna förrän den 4/4, så vi får bo hos mina föräldrar några dagar. Kommer nog gå bra, men lite tjorvigt är det ju att ta med sig alla grejer dit och sedan in till stan igen, men nu blev det så här, inte så mycket att göra åt. Neo kommer nog tycka det är roligt att bo med Felix några dagar. ;)
Förövrigt så är detta Neos nya spännande ställe...

image64

image65

Han tycker det är vädigt kul att sitta i handfatet,även badkaret är en favorit. Tog ett bra tag innan han upptäckte badrummet, men nu är han där så fort man själv är där inne. Sötnöt! Sen har han även upptäckt hur kul det är att vara på köksbordet och det är väl mindre bra, men jag det är mest när han saknar oss tror jag, för han står där och spanar efter oss och det är ju sött. :)

Kom just på att jag glömde köpa en grej till caféet på Ica Maxi, typ det viktigaste jag skulle köpa, BRAVO LINDA!
Så det är bara att rulla snabbt iväg dit igen då, suck.
Men jag tvingar med John. ;)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0