Midsommar

Midsommarafton igår, väldigt oplanerad kväll ett bra tag. Vi var bjudna på mat hos mina föräldrar men sen visste vi inte så mycket mer. Men det slutade iaf med att jag for till Evelina för att festa och John for till pojkarna i Selet.
Jag & Eve satt hos henne fram till halv tolv kanske? Kom dit ganska sent. Men sen var det iaf tänkt att vi skulle dra vidare och då tog vi givevtvis byataxin, d v s traktorn, haha. :p Vi två i förarhytten och två karlar i flaket, haha vilken syn! Dom skulle fara och mata några hundvalpar så vi skjutsade dom dit och hann även träffa valparna lite, så sjukt söta! Man vill ju bara ta hem en när man ser dom. Sen begav vi oss till nästa fest men där hade alla dragit så det blev att fara vidare till ett nytt ställe på en gång och det stället blev Selet och där var vi resten av kvällen/natten. Jag drack inte vidare mycket, eftersom det inte var planerat att festa så hade ju inte jag med mig någonting att dricka så jag delade med Evelina och då blev det inte så mycket, vilket var lite trist. Men annars var kvällen okej! Vi for väl hem vid fyratiden kanske, gick och la oss vid fem iaf så det blev en ganska sen kväll. Vaknade upp idag vid ettsnåret och mådde prima, väldigt trött bara. Var och tittade en sväng när dom åkte vattenskoter och lilla Nelly som tappert försökte simma ikapp den. :p Sen åkte vi till Alvik och hämtade upp Neo som blev tvungen att övernatta där igår, hem till Tuna sen till Max och käkade och på vägen hem så fick jag nöjet att bli stoppad av polisen. :p Vi mötte dom sen vände dom om och följde efter oss till parkeringen. Var körkortskontroll och jag hade ju såklart inte med mig det, men John fick lov att gå och hämta det i lägenheten. Fick blåsa också, första gången för mig och det gick bra. Var ju tur att jag inte drack så mycket! Vi hade även tur som inte fick nå böter heller, hade ju inga bälten eller så.

Lite bilder från igår...









Resten hittar ni på min pixbox!


Nåja.
Ikväll, eller om 1½ timme så ska jag och Evelina på bio och se Sex and the City filmen, ska bli kul, jag tror den kommer vara bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0