En hårig dag

Ja idag har jag bokat tid hos en ny frisör och det blev... *trumvirvel*....på Killerqueen! Den salongen sticker ju ut lite från alla andra, har ju både kläder och en tatuerare i samma lokal, lite kul. Dock får jag vänta till 1 juli men det ska jag väl stå ut med, kommer ju bara jobba och då har jag ju uppsatt hår så då kan jag se skabbig ut. :P Sen får jag ju håret fixat precis när jag börjar min semester, perfa! Det känns iaf bra att jag bokat tid där, var mest sugen på att gå dit, tror det kan bli bra. :)

Har nyss färgat håret på älskling, lite mörkare ska han bli, han är så fin i mörkt hår. :)
Dock råkade jag färga honom i pannan så nu har jag dåligt samvete. Vi har provat typ alla huskurer för att få bort det och det mesta är borta, bara lite kvar. Men ändå, dumma jag. Förlååååt älskling!
Vi ska ju på hans examensmiddag imorrn också förstör jag honom. :/
Men han är inte arg på mig så jag har väl förmodligen den bästa pojkvännen som finns. ♥
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0