Godkväll

Ja nu var det ett tag sen jag skrev, har inte haft så mycket inspiration. Sen händer väl inte så jättemycket i mitt liv heller.
Igår var det ju Sverige-Ryssland och fyyy fan vad stryk vi fick, tror varenda svensk skämdes fruktansvärt mycket. Uselt att vi ska åka ut mot just Ryssland. Så min tröja hann inte bli använd så länge, den verkar inte bringa så mycket tur, men snygg i den är jag iaf! :p

Långhelg nu igen, är så skönt att få sova ut en extra dag, låter inte så mycket men efter en arbetsvecka så är varje ledig dag guld värd. Sen jobbar jag bara en vecka till och sen får jag semester! Så skööönt, hoppas att det blir bra väder då, iaf nån dag så man får sola sig lite kanske. Sen ser jag framemot att få gå till frisören och bli fin i håret, det behövs. Funderar på att fixa mina naglar också, men hon jag gjorde sist hos verkar inte göra längre så då måste jag gå på en salong och det vet jag inte om jag har råd med. :/ Men vi får se!

Väntar bara på att älskling ska diska klart sen ska vi fara på McDonalds och köpa McFlurry Alhgrens Bilar.
Har ni testat den?
Sjuuuukt god! Testa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0