Gamla bettan

Ja nu har hon fått en liten uppfräschning. Förra helgen så sänkte ju älskling den, äntligen! Bara det gjorde mig helt nöjd för det har jag tjatat om länge och det var något som verkligen behövde göras. Nu idag har vi varit ut till Alvik och där passade vi på att tvätta den, vilket också verkligen var välbehövligt! Så nu är den ganska fin bilen våran. Ett par fina fälgar som saknas bara. ;)

Är hemma ensam ikväll, John bestämde sig för att fara och festa med grabbsen och kommer hem imorrn, så jag får sova själv. Men det är självvalt för jag gillar inte att sova med honom när han varit och festat, är alltid så orolig att han ska komma hem och spy som en gris, vilket han inte brukar göra men alla som känner mig vet ju vilken fobi jag har mot sånt, så jag sover helt enkelt bäst om han sover borta när han festar. Men givetvis saknar jag min älskling.
Såg fotbollen ute i Alvik ikväll med lillasyster, och vi förlorade. Typiskt! Jag som hade trosor och tröja på mig, kanske var trosorna som gav otur? Nu får dom banne mig vinna mot Ryssland!

Annars är jag fattig som en lus den här månaden(ovanligt?) så jag kan inte roa mig med mycket, ingenting alls faktiskt. Som tur är så har ju John fått mer pengar den här månaden så vi har råd att köpa mat utan att låna pengar, så det är bra. Vi lyckas alltid få nån extra inkomst när det krisar som värst, så vi klarar månaden. Kanske finns en liten liten gud?

Nåja, hoppas ni har en trevlig kväll/natt.

Puss!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0