Examen

Igår var vi på Johns avslutningsmiddag, han har ju tagit examen nu! Och nog har han kämpat på bra, han fick nämligen utmärkelsen "Bästa student" OCH ett stipendium från nå Elgrejs. Tror ni jag var en stolt flickvän kanske? Blev alldeles tårögd(ja, jag är mesig) när han fick gå upp och ta emot det, han är verkligen värd det. Han är bara värd det bästa min älskling.
Efter middagen körde jag hem för att se fotbollen, Sverige-Grekland. Och vi vann, woho! Det andra målet som snubblades in var ju helt klart snyggast. :p Hade givetvis tröjan på mig så nu får vi hoppas att jag får ha på den ett tag. På lördag måste jag ju ha mina trosor också. ;)

Sjukt trött idag, fick inte mycket sömn inatt tack vare mina två älsklingar, så det blir nog tidig sänggång ikväll. Men nu ska jag nog unna mig lite kladdkaka, har ju trots allt varit och tränat idag, lite beröm måste jag väl få då? ;p

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0