EM

Ja ikväll startar fotbolls-EM, rättare sagt nu. Dock spelar ju inte Sverige förrän på tisdag, så tröjan åker inte på riktigt än. Men kanske ser när Portugal spelar ikväll bara för att snyggingen Ronaldo spelar då. ;)

Idag har jag och älsklingen varit på stan, han skulle klippa sig så vi passade på att gå på stan före det. John fyndade sig en hel del grejer som var på rea, det lyckas jag i princip aldrig med! Sen blev han fin när han fick klippa bort sitt rufs, min snygging!
Nu är han ute i träsket för att agera chaffis åt sina föräldrar och jag är kvar här hemma och myser med Neo och så lär väl min kväll se ut. Kan hända att chipspåsen kommer fram senare. ;)
Åt förresten jordgubbar med grädde igår hos Daniel och Jea, guud vad gott det är! Känns riktigt somrigt.

Hoppas ni har en mysig kväll!

Tjoooo



Pälskling
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0