Ny familjemedlem

Helgens bravader då..

Fredag var jag ju som sagt chaffis åt mor och far sen hände inte så mycket mer den kvällen.
Lördag for jag och älskling till Piteå och shoppas loss litegrann. Hittade bara grejer på rea faktiskt så jag slösade inte mycket pengar. Är tydligen Piteå man ska fara till när det är rea, i Luleå hittar jag ju aldrig nånting. Var sjukt varmt där borta, man höll ju på att avlida men man ska inte klaga när man väl får lite värme. Sen plockade upp lillasyster och köpte pizza med oss till Alvik.
Söndag var det städning av lägenheten till en början, sen for vi till Storheden och åt mjukglass, gott! Då vi kom hem senare kikade jag runt på annonser på blocket efter kattungar, har ju letat efter en kompis till Neo ett tag. Där hittade jag iaf en annons med en kull kattungar från Ozzys mamma! Hennes andra kull och hon hade två långhåriga tjejer (vi vill ha en tjej) så jag chansade och ringde och hörde om det fanns kvar någon av dom och det gjorde det, så några timmar senare var vi påväg för att kolla på kattungar. Hemskt söt var lilltjejen vi var intresserade av, sköldpaddsfärgad liten lurvtuss.
Så vi tingade henne.
Känns speciellt när det är Ozzys mamma, blir ju som en halvsyster till Ozzy.
Ozzy var ju världens finaste katt så den här tjejen kommer säkert bli jättefin också.
Känns jättekul att det blev såhär iaf så nu längtar vi mest till på söndag då vi får hämta våran nya familjemedlem och Neos nya lekkamrat. :)





Älskade ängel.

Du är så saknad.
Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh va roligt med en till katt! Så fint att ni får en från samma mamma som ozzy, de är ju helt perfekt! :) Längtar tills jag får se henne! Ni ska väl på lule kalaset? Jag håller på att fråga typ alla mina mina vänner, hoppas att man får träffa massor med bekanta där borta, förra året var ju så kul! Men ja ska ringa och surra med dig om det nån dag! Ha de fint gumman!

2008-07-30 @ 02:32:52


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0