Tråk

Jag tror jag har ett ganska tråkigt liv för tillfället, har absolut ingenting att skriva om. Jag jobbar bara sen far jag hem och orkar inte göra så mycket mer.
Igår och idag har jag iaf tränat, har ju halkat efter lite med den p g a förkylning och mycket jobb men nu ska jag försöka hinna med två gånger i veckan iaf!
Imorgon är det fredag och löning, den dagen man ser framemot varje månad. Kommer få bra lön men har mycket skulder så jag hoppas jag har nånting kvar efter alla utbetalningar. Jag och älskling tänkte väl fara till Piteå och kika på marknaden och så till helgen, att gå på PDOL kostar ju skjortan så det gör man inte, men på dagen är det ju gratis iaf. Och imorgon är jag bokad som chaffis åt mina föräldrar, dom ska på räkfrossa minsann.

Nåja, som sagt så har jag ingenting att skriva så jag slutar nog nu...

Puss!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0