Semestervecka nr 2

Att ha semester när alla andra jobbar är fruktansvärt tråkigt. Visst är det skönt att få sova ut och så, men sen att sitta hemma och glo hela dagen är väl kanske inte lika givande. På det viset är det väl bra att jag bara har två veckors semester, jag hade nog blivit alldeles för rastlös om jag hade haft längre.
Idag har jag iaf tvingat mina föräldrar att umgås med mig. :p Vi ska ut och äta lunch på Södra Hamn Krogen, sen kan vi kikar lite på marknaden, får se. Skönt att få göra något af!
Älskling kommer nog jobba över hela veckan, har gjort det både igår och iförrgår, stackarn. Men det blir ju mer pengar, man får väl se det så.

Var och fixade mitt hår igår också, så nu är det rakt. Var tvungen att traska runt på stan en timme innan salongen öppnade och att gå på stan när det är marknad och man absolut inte vill gå på stan, det är ingen höjdare. Gud vad folk och trångt!

Nåja, nu hoppas jag bara att jag får sol nån av dom sista dagarna på min semester, pliiiiz?
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0