Flowers

Igår kom älskling in på mitt jobb med blommor till mig! Ih, så glad jag blev.
Har jag världens bästa pojkvän? Svar ja!
Såna där små gulliga gester gör mig så glad.

image26

(dålig bild, jag vet)


Sen på kvällen igår var vi på Baan Thai och åt, unnade oss lite god mat för att det var helg och så. Sen blev det inte så mycket mer gjort igårkväll. Däremot vaknade jag kl 06.00 imorse av att grannen spelade musik på högsta volym och folk gapade och skrev. Hon hade tydligen en efterfest, för tidigare kom det då inget ljud därifrån. Jag var ungefär två sekunder från att gå över och be dom stänga av all musik och hålla käften, men dom hann sluta tills dess. Men alltså, vilken jävla idiot sätter på musik på högsta volymen sex på morgonen? Inte ens jag hade gjort det, för då vet man ju att allt folk sover och att man stör ganska rejält. Hade vi haft en störningsjour hade jag ringt dit direkt, utan att gå och säga åt henne först, för är man så jävla trög så får man skylla sig själv. Jag önskar att hennes sovrum låg vägg i vägg med vårat vardagsrum, då hade hon fått lyssna på ljuv musik hon med..
Nåja, ni kanske förstår varför jag blev jävligt förbannad?


Ikväll så ska vi ut till Selet på fest, var väldigt längesen man var där och festade. Förut var man ju där nästan varje helg. Hoppas det blir kul iaf! Sen ska min snälla mamma komma och hämta oss så vi får sova i Alvik, skönt!

Ska väl börja göra lite middag nu, tänkte göra varma mackor, blev så sugen. :P
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0