Bortaaa..

Ikväll tog jag ut min näspiercing. Har väl funderat på det ett tag eftersom det har varit infekterat väldigt länge, blir aldrig bra. :( Sen råkade jag tappa min stav i handfatet så då har jag inget att stoppa i näsan så det får växa igen då.. Det suger att ha dålig läkningsförmåga.. har verkligen fått kämpa med dom piercingar jag har haft, fått ta ut dom flesta. Så nu är jagväldigt snygg, har en stor röd plopp på näsvingen, ser ut som en finne.. den kommer jag säkert få ha kvar resten av mitt liv också.. Ja, jag är en pessimist, har alltid varit det och kommer alltid vara det. Med all rätt.

Vi städade ju ut julen igårkväll förresten! Så skönt att få bort allt, speciellt granen.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0