Storm

Ja nu har vi storm igen. Lite mer än en vecka sen vi hade den förra, så det är ju jättekul. Det är såna här dagar man inte vill gå utomhus men man måste ju pallra sig iväg till jobbet. Jag har ju ganska nära till jobbet som tur är, men promenaden dit kommer nog kännas dubbel så lång idag. Borde iaf vara lite folk idag tycker man, inte så många som ids gå ut och äta lunch i det här vädret, right?

Vad har helgen att erbjuda då?
Ikväll vet jag inte riktigt, är inte bestämt än.
Imorrn är det tydligen fest hos Simon igen så då ska vi väl dit. Jag hade tänkt fara till Evelina före också och göra oss i ordning tillsammans o så. Like the good old days. ;)
Sen fyller ju pappsen år idag också, så vi passar nog på att fira honom på lördag när vi ändå ska åka ut mot skogen.
Och söndagen blir nog en väldigt slapp dag skulle jag tro.

Ska väl läsa lite bloggar innan jag ger mig av mot jobbet..
Ha en trevlig kväll!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0