Raggare

Så var det måndag igen, helgerna går så himla snabbt.
Fredag var jag chaffis åt John och hans kompisar, körde runt på stan och drog raggen. :P Var år och dar sen man gjorde det, sen brukar jag aldrig köra, jag festar alltid så det var lite ovanligt. Men det var ganska skönt att vara nykter faktiskt, däremot var det väl inte jättekul att köra mot slutet, blev lite less! Men halv två var vi ute i träsket där vi också skulle sova, hos Johns föräldrar.
Sen på lördag hade jag lovat mamma och pappa att jag skulle hjälpa till på en skidtävling i Antnäs, så jag begav mig dit på morgonen, behövde inte vara där så länge, 2 ½ timme ungefär bara. Sen for jag ut till träsket för att fara ut och köra skoter med älskling. Och tro det eller ej, men den här gången kunde vi köra utan att något var eller gick sönder, woho! Så äntligern fick vi vårat premiäråk på skotern, jag hoppas vi hinner med att åka mer, är så kul!
På kvällen var jag bjuden på fest hos Sophie och Emma, men jag orkade inte fara dit, var så himla trött. Så jag och John såg på Supernatural, men mina ögon blev tunga ganska snabbt, sov mig halvt igenom dom två sista avsnitten och sen gick jag väl och la mig vid elva kanske, haha.. Börjar man bli gammal kanske? Var då tur att jag inte for och festade, då hade jag väl somnat ännu tidigare.
Söndag blev en lugn dag. Mamma och pappa var förbi och fikade och kikade på våran lilla bebis, som fortfarande inte har något namn. Svårt att komma överrens om något, har några förslag iaf..
Han är världens sötaste lilla snutt iaf, ligger och sover på min arm just nu. Mellan allt bus så vill han komma och sova i famnen, en riktig liten sötnos.

Om en timme börjar jag jobba, ska väl kika lite på tv tills dess...
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0