HEJA LULEÅ!

Vi vann ikväll, yeeees!
Var där och såg med lillasyster, jag hoppas det var min nya halsduk som gav tur. ;)
Lillasyster har ju varit till frisören idag (fusk!) och har nu äntligen blivit brunett! Så ni som tyckte vi var lika innan ska se oss nu. :D

Själv har man risigt hår och risiga naglar. Skullle ju fixa naglarna igår men då jag for dit var det stängt, ringde till telefonsvararen där hon sa att hon hade stängt till idag, mysko tänkte jag menb hoppades att det var jag som tagit fel. For dit idag för att kolla, var en vikarie där och hon kunde inte fylla på mina naglar och sen var jag inte inbokad överhuvudtaget så nånstans på vägen så har jag försvunnit ur hennes kalender, skitkul. Jag vet att jag bokade in precis före nyår så att jag skulle vara fin tills dess så nog är det hon som har sjabblat till det! Jävligt less för naglarna ser ut som skit, har dessutom spräckt två naglar så jag är i desperat behov av påfyllning. Hon skulle komma hem imorrn så förhoppningsvis hör hon av sig då får vi se vad hon säger, man tycker ju att man borde få kompensation...

Nyårsafton imorrn iaf och jag har inga planer överhuvudtaget, ska och äta hos Johns farmor och farfar kl 14, det är allt jag vet.

Nåja, film nu med älskling...
Kommentarer
Postat av: Mli

Men du, du har ju kalasfina naglar! Chilla :) kram och gott nytt år

2009-01-01 @ 02:28:16
URL: http://zzzmli.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

hihi ja det ser ju trångt ut, men det är bara för att de sitter brevid varandra, på bilden är ju övriga halvan av buren tom =)



kram!

2009-01-03 @ 18:47:59
URL: http://evelinas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0