Regn, regn och åter regn

Ja nu känns det definitivt som höst, regnigt och grått. Sen är det ju mörkt på kvällarna nu också men det tycker jag bara är mysigt, får man tända ljus och mysa ner sig i soffan med en filt. Så att det är mörkt ute igen uppskattar jag, men annars är hösten inte så mycket att hurra för. Ser framemot att börja plugga iaf!

Idag har jag och älskling varit och kikat på en soffa på Möbelhuset, har ju börjat kika runt lite efter en ny soffa, känns som prio nummer ett nu att skaffa det. Våran är varken snygg eller skön utan bara en billig första soffa. Så efter vi har tapetserat om så skulle vi vilja ha en ny soffa. :)
Var ju som sagt på Möbelhuset idag och har nog hittat den perfekta soffan för oss, lagom stor och inte så dyr med tanke på storleken. Sen kan man köpa till nackstöd och sånt. Sen om vi skulle vilja ha mer sittplatser så kan man ju bara köpa till en slags fotpall, blir ju som en extra divan. Vi tyckte den var väldigt fin iaf. Vill ha NU!

Nu ska jag nog öppna mina Kinderägg. ^^
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0