Nolia

Ja igår blev det Nolia Mässan för hela slanten, kom dit vid elva kanske och var där tills dom stängde, heldag med andra ord!
Vi delade upp oss så pappa och John gick tillsammans också gick jag med mamma, så kunde dom titta på sina maskiner och vi på vårat krafs. ;)
Kom hem med en hel del grejer faktiskt, köpte mig ett par ballerina skor alá foppa style, alltså samma material som en foppa sko fast det var i ballerina modell. Väldigt sköna faktiskt! Sen köpte jag mig lite tvål, servetthållare, några ljuslyktor och en korvpåse från Pettersons. Fick även en jacka av pappa och några fejkblommor, min far är så snäll!
Just det, köpte även en huvudkliare som är Johns nya flickvän, haha. Han ääälskar den, bästa köpet enligt honom skulle jag tro.
Kanske kommer in lite bilder senare om jag orkar fota.
Nu måste jag återgå till mitt bak. Har maränger i ugnen och tänkte slänga ihop lite muffins också. Och sen kommer min mor förbi med blåbärskaka sen, kan det bli bättre?
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0