Kärlek





Nu är mitt hjärta på benen igen. Inte sig själv än såklart, kommer nog att dröja tills imorrn men han rör på sig iaf och han har ätit, det är det viktigaste.
Ringde till veterinären imorse och frågade varför han inte vaknade och då sa han att sprutan tog nog bara inte och att det inte var någon fara så länge han andades normalt, så det kändes ju skönt och veta. Men nog var jag orolig ändå, man kan ju inte låta bli. Skulle hellre må dåligt själv än att se mina små pälsklingar må dåligt.
Dom som inte har djur gör verkligen miste om nånting, dom förgyller verkligen varje dag.
Jag skulle aldrig kunna leva utan djur, det finns så mycket kärlek att ge och få där. Underbara varelser!




Har ju varit och fixat mina naglar idag också och jag blev så jävla nöjd!
Hon var jätteduktig, bästa jag varit hos. Blev tunna och fina naglar. Tydligen så har hon jag var hos tidigare förstört mina naglar, för jag har som små jack i naglarna och det ska det inte bli sa hon jag var hos nu.
Kommer definitivt fortsätta gå till Carinas Nails!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0