Kalaset är igång!

Ja i helgen är det Luleå Kalaset som gäller, för större delen av Luleås befolkning skulle jag tro.
För min del började det igårkväll, efter tre timmars sömn natten innan det (tack för det älskling). Var helt död när jag kom hem, men efter en snabb powernap och en dusch så kände jag mig som en människa igen. Förfest blev det hemma hos oss och sen rullade vi iväg in mot stan vid elva tiden kanske. Och sen hips vips så var klockan två och dags att fara hem, haha. Vi hann inte göra nånting, vi åkte Batman (skoj!), letade efter Evelina och sen gick Pelle och hämtade ut pengar. Det var allt vi hann göra. :p Nåja, idag får vi väl köra igång förfesten lite tidigare så man hinner vara på området ett tag, blir att vara hos oss ikväll också.

Vi ses på kalaset!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0