I målartagen

Idag har jag och John målat vardagsrummet och hallen, som förberedelse inför den kommande tapetseringen. Jag kan säga att jag tyckte INTE det var kul, tappade humöret på en gång och höll mig till att måla listerna istället.
Mina fina pojkvän tappar aldrig humöret och står ut med surfisen Linda, hur lyckligt lottad är inte jag?

Nåja, nu ser jag framemot tapetseringen, det kommer bli så fint då vi fått dit nya tapeter. Men det kan dröja några veckor, det blir när pappa har tid att hjälpa oss.

Håller på att laga en ny variant av macaroni and cheese till middag idag, hittade receptet i tidningen Buffe, kommer nog bli gott. :)
Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja visst är de trist att måla! Tänk stackars mig då som målade hela jäkla lägenheten själv, eller simon hjälpte mig väl med ett varv på nån vägg och ett av taken. men ja blev jävulskt less ja me =P

2008-08-19 @ 22:31:10


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0