Vår!

image73

Ja nu börjar det kännas som att våren är på gång, underbart väder ute, varit sol och plusgrader i tre dagar nu! Hoppas hoppas bara att det håller i sig nu, inge mer snö tack! Vill ha sol, värme och sommar! Vill ta på mig min vårjacka och få stöka undan alla vinterkläder.

Har fått upp alla grejer på väggarna nu, älskling kom ju hem med en Hilti i förrgår så det borrades för fulla muggar här den kvällen. Mest nöjd är jag, älskling också tror jag, med hyllan ovanför soffan med spotlights. Supersnyggt!
Men jag vill verkligen tapetsera om här inne, helt hela lägenheten men mest vardagsrummet för det är hål i väggarna överallt, dom som bodde här innan har haft hur mycket grejer uppe på väggarna som helst, helt sjukt. Och sen har dom skadat tapeten på flera ställen, nån fettfläck(?) finns det också. Så även fast vi fått upp våra grejer på väggarna så tycker jag inte det är fint, just p g a tapeterna. Det gör så himla mycket när man får tapetsera nytt och inte ha ett endaste hål någonstans. Sen tycker jag inte om färgerna dom har tapetserat i heller, grått var tydligen deras favoritfärg.
En tapetsering till sommaren kanske? Då skulle jag bli väldigt glad.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0