Lagerhaus

image90


(www.lagerhaus.se)

Jag blev så glad när jag för en månad sen läste att Lagerhaus ska öppna i Luleå i maj, blev helt förälskad i den butiken sen jag var ner till Karlstad och upptäckte den där. Så mycket fina och roliga grejer för en billig penning!
Dock blev jag lite besviken när jag igår läste att dom kommer öppna i Strand Galleria, den lokalen är ju jätteliten, eller? Den enda lokalen jag kommer att tänka på är den där dom hade massa smycken sist och den var ju jätteliten. Men det kanske finns en annan större lokal där nere som jag har missat, får hoppas det. Vill ha ett stort Lagerhaus!

Annars så verkar solen skina vidare, vilket såklart uppskattas, snön smälter ju bort i en rasande fart då. Men jag skulle vilja att temperaturen steg lite mer, känns inte som riktig vårvärme. Vill kunna ta på mig min skinnjacka och inviga den!
Kommentarer
Postat av: johannah

åh, Lagerhaus är fan bäst! (:

2008-05-13 @ 16:45:42
URL: http://johannahthelin.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0