Godmorgon Tuna!

Ja nu är vi inflyttade och klara, eller riktigt klara är vi väl inte, vardagsrummet ser ut om ett mindre bombnedslag med verktyg och hyllor och tomma banankartonger. Men vi har fått upp det mesta, fick ju hjälp av mamma och pappa i fredags så då gick det lite snabbare, pappa och John skruvade och jag och mamma plockade upp alla grejer i köket, bra teamwork! Sen igår så jobbade jag ju, var lite tufft, kände mig trött efter en lång flyttfredag, men det gick bra, sen när jag kom hem tog jag ta i alla kläder som skulle packas upp, och mycket kläder var det, phew! Men det kändes skönt att göra bort det. Sen hängde jag upp gardiner också, men det vart inte bra, är så less på alla gardiner vi har så jag tyckte mest det blev fult, men det får ju duga tills vi har råd att köpa nya. Jag vill ha pengar.
John for iväg till Boden för att festa så jag och Neo blev ensamma hemma för första gången i nylägenheten, vi låg mest framför tv:n och myste och la oss ganska tidigt. Och idag fick vi oss en riktig sovmorgon, guuud så skönt. Längesen jag fick sova ut på riktigt känns det som och Neo min älskling sov hela tiden med mig, försökte inte väcka mig. Tack sötnos!

Idag händer väl inte så mycket tror jag,måste väl hämta älsklingen i Boden sen, om han nu inte fixat egen skjuts. Men annars blir det väl att pyssla på lite här i lägenheten och bara ta det lugnt, är ju trots allt söndag. :)

Men iaf, Tunastigen ny adress och allt känns jättebra än så länge, bara att kika förbi och kolla läget gott folk. ;)

Trevlig söndag!



Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh spännande att se hur nya läggan ser ut! Har du tid nån kväll i veckan så kommer jag gärna förbi :)

2008-04-09 @ 10:16:51


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0