25/10 - 07

Förlovade sig jag och John. (v)
Han frågade mig på våran ettårsdag, och två veckor senare satt ringarna på våra fingrar. Happy, happy!
Känns helt rätt, har hittat världens finaste kille och tänker inte släppa taget om honom! Han är helt perfekt för mig och jag älskar honom över allt annat.
Alltid du och jag.

Annars då..
Den här veckan jobbar jag på Roasters, och jag trivs jättebra där, all personal är så himla trevliga och jättelätta och jobba med, hur kul som helst! :)
Jag hoppas jag får jobba mer där, för lönen jag fick den här månaden efter att ha jobbat på Symphonie... den är inte kul. Har inga pengar kvar efter alla räkningar, och då menar jag verkligen inga! Suck..
Egentligen behöver jag köpa en massa grejer till lägenheten, lampor bl a, men inte ens det har jag pengar till, och nu måste det ju köpas julgrejer också!
Nåja, hoppas jag kan köpa det nästa månad.

Laater.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0