1 år

Igår firade jag och min John ett år tillsammans. Gav presenter till varandra (jag fick ett fint halsband ^^), badade skumbad, gick ut och åt, ja hade det bara allmänt mysigt helt enkelt. :)
Har varit ett helt underbart år. Att jag skulle hitta någon som gör mig så här lycklig trodde jag aldrig jag skulle hitta, iaf inte just särskilt nu. Men plötsligt stod han där, min drömprins. Vem hade kunnat ana det?
Finns ingen som gör mig lyckligare. Han får mig att må bra på alla sätt och vis. Ger mig all den närhet och omtanke jag behöver, står ut med mig när jag är på dåligt humör, finns där för mig när jag är ledsen, kan få mig att le när jag minst vill det.. Ja, jag kan fortsätta i all evighet.
Han gör mig lycklig bara, så enkelt är det.
Och som jag känner nu vill jag fortsätta känna.. Kan det bli bättre än så här? Tror inte det.

Jag älskar dig John, mer än allt annat.
Du är det finaste för mig. (v)





image1







Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0