Vinter

Var ett tag sen jag skrev..
Men vintern har ju hunnit komma! Och försvinna lika snabbt..
Första vintern i stan och det är ganska markant skillnad från att bo ute i Alvik. Där har dom fortfarande snö, men här i stan är det bara regn och slask. Varit riktígt pissväder senaste dagarna, bara regn regn...
Jag vill mycket hellre ha snö, mycket mysigare. Och det känns varmare ute då. Slask hatar jag, bara blött och äckligt.. Ne, jag hoppas vi får mycket snö i år! Ser redan framemot första skoterturen. :)

image4

Jag jobbar mest hela tiden fortfarande, har inte mycket till liv känns det som, bara jobb. Men fick idag reda på att jag ska få mindre timmar på Roasters för han jag jobbar för har börjat på heltid igen, vilket gör att mina timmar försvinner. :/ Trivs ju jättebra där, så det var trist.. Men dom vill jättegärna ha kvar mig iaf, dom tycker det har gått jättebra för mig, och det är ju kul att höra! :) Dom skulle kolla upp om jag inte kunde få lite timmar i Piteå också, och det vore ju jättebra om jag fick lite där, för jag behöver ju all tid jag kan få. Lite jobbigt att pendla till Piteå bara, men just nu har jag inget val.. I need the money.
Men vi får se hur det blir, dom skulle höra av sig.

Nu ska jag kramas lite med min älskling, eller älsklingar kanske jag ska säga. ♥

         

L o v e .
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0