If I was rich girl, na na na na..

Jaha, så var det helg igen..
Jag jobbar ju varje helg numera så det känns inte vidare speciellt med helg, kunde lika gärna vara en vanlig veckodag. Men imorrn är jag faktiskt ledig, och det ska bli jätteskönt. En dag som jag får vakna utan väckarklocka, behöver inte klä mig i annat än mjukisbyxor och bäst av allt, bara ta det lugnt. Inte behöva göra någonting speciellt, bara få vila upp mig.
Ikväll var det egentligen tänkt att jag skulle på inflyttningsfest hos Emma & Sophie, men så blev det inte.
Min sprit är inte här och jag har inte ett ruttet öre, så jag hade varit tvungen att låna pengar, vilket jag redan gjort nog av.. så jag blev hemma istället.
Hade varit kul o festa men jag har ju verkligen inga pengar, så i slutändan är det nog bättre att jag är hemma. Den här månaden har jag verkligen inte kunnat unna mig någonting alls, var t o m tvungen o lämna tillbaks vinterskorna jag köpt för att vi behövde pengarna. :/
DET SUGER ATT INTE HA PENGAR!
Så, då var det sagt.

Men jag hoppas alla andra får en rolig kväll ikväll!

Snart fyller jag ju år också (usch och fy), på onsdag närmare sagt. Så imorrn tänkte jag börja baka lite bullar och sånt tills dess, så man har något och bjuda på.
Har förövrigt riktig åldersnojja, så vi behöver inte prata om hur gammal jag blir, för det känns verkligen som att jag blir gammal.. Blä!

Ajja, ska mysa i soffan med min Ozzy nu och vänta på att älskling ska komma insnubblandes inatt nån gång..
Så ser min kväll ut.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0