Bullfest, bullsfest hela dan!


image7image8



Ja idag har jag varit riktigt flitig! Har bakat kanelbullar och chokladrutor, och det blev en hel del!
Sen ska jag baka småkakor imorrn. Känner mig som en riktig hemmafru, ha ha. Men det är ju bara för att jag fyller år på onsdag, så man har något gott o bjuda på.

Lördagen då..
Följde ju med Jea till O'learys och blev bjuden på lite cider och hade en riktigt trevlig kväll faktiskt.
Tack gumman för att du gjorde min kväll, du är bäst! ♥
Jag och John stapplade in vid halv sex på morgonen och hann inte få så mycket sömn för att hans farmor o farfar skulle komma o hälsa på sen på söndag, lite dålig tajming men det gick bra. Vi var väldigt trötta bara. :P

        


Nu ska jag se klart Prison Break!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0