And I'm back!

Har inte haft igång datorn på typ en vecka, haft så mycket annat för mig. Men nu är den igång igen!
Har hunnit med en massa handling, till mig själv och till lägenheten. Så nu är det julpyntat och fint här. :) Kan ta lite bilder och lägga in senare.
Annars har jag bara jobbat som vanligt. Hann med att fara till Ikea i fredags med mammsen o pappsen och John. Handlade mest en massa småkrafs, massa ljus, lite glas,lite julpynt o.s.v. Var trevligt, tills vi nästan var hemma, då dog bilen i Råneå så vi fick stå ute i kylan och vänta på bärgningsbil, mindre kul. Var ganska nedkyld när vi väl kom hem. Brr!

Och idag var jag en sväng på stan med Jea, kikade runt lite och tog en fika på Roasters, mys!
Imorrn ska jag följa med mamma på medlemskväll på Hemtex, hon ville fara dit och kika. Sen på torsdag tänkte jag och Jea fara på kvällsöppet på Storheden. Sen måste jag och John fara och julhandla någon dag också.
Mycket o göra införjul känns det som!

Nåja, väntar på att älskling ska göra maten klar nu, vilket nog inte dröjer så länge så ska kila vidare. Blev en snabb uppdatering idag!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0